Se vår nye film - et kræsjkurs i hvem vi er!

Naturressurskommunene ønsker å gi alle våre medlemmer og interesserte en bedre forståelse av hvem vi er og hva vi jobber med.

I samarbeid med Teddy TV, har Naturressurskommunene laget en film om oss selv og våre medlemsorganisasjoner. ikke alle er klar over at Naturressurskommunene er en paraplyorganisasjon for sammenslutninger av kommuner som har verdifulle naturressurser, og at vi til sammen representerer rundt 220 kommuner, som i all hovedsak er distriktskommuner, og som vi pleier å si – det er her det skjer!

Filmen er er ledd i å gjøre Naturressurskommunene bedre kjent blandt våre medlemskommuner, slik at dere har en bedre forståelse av hva vi gjør og hvordan vi jobber.

Vi reiser en stor takk til Teddy TV som, i sammen med sine samarbeidspartnere, har bistått i alt fra konseptutvikling, manus, casting og filming. Det har vært en spennende og lærerik prosess.

Vi kan dessverre ikke vise video på grunn av dine personverninnstillinger.

Film/foto: Teddy TV m/samarbeidspartnere. Dronefilm fra fra Kollsnes anlegget: Torgeir Sandøy Johannessen for Equinor.